sobota, 2 czerwca 2018

Kostka z masłem orzechowym i czekoladą


Dzień dobry :) Za oknem piękne słoneczko, a ja mam dla Was coś słodkiego na deser.
Trafiłam na ten przepis przeglądając bloga pani Ani Starmach i od razu wiedzialam, że muszę zrobić te cudeńka. I powiem Wam, że mają tylko jedną wadę, za szybko znikają :)
Są przepyszne i naprawdę gorąco polecam Wam ten przepis.
Koniecznie dajcie znać czy Wam też posmakowały :)






Składniki:

300g kruchych ciasteczek
250g roztopionego masła
200g cukru pudru
250g masła orzechowego
150g czekolady mlecznej
150g czekolady gorzkiej
duża szczypta soli


Ciasteczka rozgnieść lub zmielić na piasek i wymieszać z roztopionym masłem.
Następnie dodać masło orzechowe i cukier. Wymieszać mikserem na wolnych obrotach.
Gotową masę przełożyć do foremki (24x24cm) wyłożonej papierem do pieczenia, wyrównać powierzchnie i schłodzić w lodówce.
Czekoladę połamać i rozpuścić w kąpieli wodnej.
Kiedy czekolada przestygnie, wylać ją na masę ciasteczkową i całość schładzać w lodówce przez noc.
Przed podaniem pokroić w kwadraty lub prostokąty.
Smacznego!!!



3 komentarze:

  1. To musiało smakować wybornie! Maślane ciacho z orzechami i czekoladą- pyszności po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi się spodobał przepis!

    OdpowiedzUsuń